Protected: The Launch
There is no excerpt because this is a protected post.
Nanette Hogervorst
Oprichter Sustainable Fashion Gift Card
Contactloos kunnen betalen met je armband, favoriete horloge of sleutelhanger. Klinkt ideaal toch? Bij AdornPay is dit unieke concept omgezet in een daadwerkelijk product. De sieraden worden ook wel “wearables” genoemd. Zo combineer je fashion en functionaliteit en hoef je nooit meer te zoeken naar je telefoon of pinpas. De sieraden zijn in tegenstelling tot andere smartwatches subtiel en zien er uit als elke ander sieraad – alleen kan je met de sieraden van AdornPay betalen middels een ingebouwde NFC-chip. (Deze chips zitten ook in je pinpas en mobiel om contactloos te kunnen betalen.)
Naast wearables verkoopt AdornPay ook ‘reguliere’ sieraden zonder chip – onder de naam AdornPay Jewellery. Combineer ze samen met de wearables of gewoon los!

Heb je een vraag? Bekijk onze FAQ of contact onze klantenservice.

Het woord 'sustainable' in onze naam moet betekenis hebben. Daarom doen we er alles aan om al onze aangesloten merken zorgvuldig te screenen op duurzaamheid. We zijn niet perfect, maar wel kritisch op ons eigen beoordelingsproces.
Momenteel zijn we de '24/'25 impact analyse gestart van onze merken. Dit is een heranalyse en doen we standaard eens in de twee tot drie jaar. Zo weten we zeker dat alle merken nog steeds voldoen aan onze waardes. Tussen de analyses door volgen we alle merken actief en werken we regelmatig samen. Zo zijn we doorgaans goed op de hoogte van de ontwikkelingen binnen onze aangesloten merken.



Oprichtsters Anouk Rademaker en Virgilia de Graaff hebben elkaar leren kennen tijdens hun studie bedrijfseconomie aan de Hogeschool van Amsterdam. Vanuit een studieopdracht om een fictieve onderneming te bedenken ontstond het idee om te kunnen betalen met sieraden. Met de gedachte om contactloos betalen toegankelijk te maken voor iedereen die niet per se een smartwatch of andere gadget wil dragen. Toen de coronapandemie in 2020 opkwam moest alles meer op afstand en contactloos. Ook het contactloos betalen werd steeds meer de norm in alle winkels. Dit was het moment waarop Anouk en Virgilia zeker wisten dat ze hun idee werkelijkheid wilde maken. Na een lange zoektocht met veel uitdagingen is het gelukt om een prachtige collectie met wearables op de markt te zetten.


Omdat offline leuker is dan online, organiseren we kleinere en grotere events om elkaar te ontmoeten. Via onze maandelijkse nieuwsbrief houden we je op de hoogte - samen met het laatste nieuws over duurzame mode en onze merken.
No Comments