• multibrand retailer
  • webshop + winkel
  • slow fashion
  • 2e hands + outlet
  • female founders
Waarom we BrandMission leuk vinden

“Al negen jaar geeft Lonneke met BrandMission duurzame modemerken een podium. Door vast te houden aan haar waarden, is BrandMission een begrip geworden binnen de duurzame modewereld in Nederland. En met het openen van een tweede winkel in Amsterdam, bewijst ze de waarden van een fysieke winkel.”

Nanette Hogervorst
Nanette Hogervorst

Oprichter Sustainable Fashion Gift Card

Het merk

Bij BrandMission vind je een kwalitatieve en eigentijdse collectie van prachtige duurzame kleding, cosmetica en sieraden. Met zorg en jaren ervaring gecureerd door eigenaresse Lonneke Verbunt. Van duurzame ‘usual suspects’ als Veja en Armed Angels, tot het Franse, vrouwelijke modemerk Ekyog. Online shoppen kan, maar als je liever de stoffen voelt, past en advies krijgt van ervaren stylisten, kom dan langs in de winkels van BrandMission in Haarlem of Amsterdam.

Naast een webshop, heeft BrandMission drie winkels, in Haarlem en twee in Amsterdam. Bekijk op de BrandMission-website de adressen en openingstijden.

The-brand-Brandmission

BrandMission populaire items

Lanius zijde satijnen blouse – plum

€ 139,95

Thinking Mu hemp polo shirt – night blue

€ 79,95

Veja V12 sneaker – extra white

€ 155,00

Food for skin – cleanser

€ 35,00

Hoe het werkt

Verzilver jouw Sustainable Fashion Gift Card

Lees de korte verzilver-instructie
  1. Ruil jouw SFGC om voor een BrandMission Gift Card-code.
  2. Met deze code reken je af in de webshop én fysieke winkel van BrandMission.
  3. Let op: de code vul je online niet in bij promotie/kortingscode, maar selecteer bij betaalmiddelen cadeaukaarten en klik verder. Er verschijnt een pop-up. Hier vul je de BrandMission Gift Card-code in.
Bekijk de volledige verzilver-instructie

Ruil jouw SFGC om voor een BrandMission Gift Card-code. Met deze code reken je af in zowel de webshop als de fysieke winkels van BrandMission. Voor verdere instructies bekijk de video.

Heb je een vraag? Bekijk onze FAQ of contact onze klantenservice.

BrandMission-subheader

De duurzame aanpak

Het woord 'sustainable' in onze naam moet betekenis hebben. Daarom doen we er alles aan om al onze aangesloten merken zorgvuldig te screenen op duurzaamheid. We zijn niet perfect, maar wel kritisch op ons eigen beoordelingsproces.

Momenteel zijn we de '24/'25 impact analyse gestart van onze merken. Dit is een heranalyse en doen we standaard eens in de twee tot drie jaar. Zo weten we zeker dat alle merken nog steeds voldoen aan onze waardes. Tussen de analyses door volgen we alle merken actief en werken we regelmatig samen. Zo zijn we doorgaans goed op de hoogte van de ontwikkelingen binnen onze aangesloten merken.

Productiefase: De meeste merken die verkocht worden door BrandMission werken met kleine, eigen fabrieken. Wanneer de fabrieken groter zijn, dan zijn deze vaak GOTS gecertificeerd.

Gebruikersfase: Alle kleding bij BrandMisson is van goede kwaliteit waardoor je er lang plezier van hebt. Om te zorgen dat je een item koopt wat helemaal bij jou past, kun je altijd advies vragen in de winkel.

Einde levensduur: Is jouw kledingstuk versleten? Breng deze dan naar een kledingcontainer. Gooi kleding niet in de kliko, de waardevolle grondstoffen eindigen dan in de verbrandingsoven.

De Fashion Frontrunner

Oprichter Lonneke Verbunt had altijd als ambitie om een eigen winkel te openen, maar wel eentje die vol gevuld was met trendy en eerlijke gemaakte producten. In 2011 kwam BrandMission tot stand. Ze was toen, inmiddels alweer ruim 10 jaar geleden, één van de eerste retailers in Nederland die een kledingboetiek startte helemaal gericht op duurzaamheid. Oprecht een fashion pionier dus! Inmiddels heeft BrandMission twee winkels, een webshop en een mooi team dat graag mensen ondersteunt bij het maken van duurzame kledingkeuzes.

the-pioneer-Lonneke-verbunt-brandmission

Voor vriendschap

Vriendschap-sisterhood

Slow nieuws & events

Omdat offline leuker is dan online, organiseren we kleinere en grotere events om elkaar te ontmoeten. Via onze maandelijkse nieuwsbrief houden we je op de hoogte - samen met het laatste nieuws over duurzame mode en onze merken.

No Comments

Post A Comment