• merk
  • webshop + showroom
  • innovatie
  • female founder
Waarom we Soft Revolt leuk vinden

“Er zijn weinig merken die zo innovatief zijn als Soft Revolt en waar duurzaamheid zit verweven in alles wat het bedrijf doet. Bewondering voor het doorzettingsvermogen en de bewuste keuzes die zij tijdens het innovatietraject hebben gemaakt.”

Nanette Hogervorst
Nanette Hogervorst

Oprichter Sustainable Fashion Gift Card

Het merk

Hoe fijn zou het zijn als er een bh is, beugelloos, die ook de vollere cupmaten support geeft? Het innovatieve lingeriemerk Soft Revolt is het gelukt. Als eerste ter wereld heeft zij een basic, maar mooie zwarte 3D gebreide bh op de markt gebracht. Eén die comfortabel zit, maar waarin je je ook vrouwelijk voelt. De bh is het resultaat van een uitgebreid innovatietraject waar materiaal, duurzaamheid en de pasvorm centraal heeft gestaan. Hiermee zet Soft Revolt samen met jou de traditionele lingeriewereld op zijn kop.

the-brand-soft-revolt

Soft Revolt signature pieces

Anna bralette black

€ 89

Cleo bralette lazuli blue

€ 85

Slip black

€ 23

Anna bralette lavender

€ 89

Hoe het werkt

Verzilver jouw Sustainable Fashion Gift Card

Verzilver de SFGC in Soft Revolt's webshop
  1. Ruil jouw SFGC om voor één van de onderstaande bedragen*.
  2. Op het scherm (en in je mail) ontvang je direct een ‘serial number’.
  3. Plaats je bestelling in de Soft Revolt-webshop en vul het serial number in bij kortings- of promotiecode.

*Heb je een Gift Card van 45 euro? Dan kan je deze omruilen voor een bedrag van 50 euro. Je betaalt dan het resterende bedrag bij.

Bekijk de video voor de volledige uitleg

Verzilver de SFGC in Soft Revolt's showroom
  1. Ruil jouw SFGC om voor een Soft Revolt Gift Card-code.
  2. De Soft Revolt Gift Card-code ontvang je na het omruilen direct in je mail (check je spam).
  3. De code overhandig je bij het afrekenen.

Bekijk de video voor de volledige uitleg

Heb je een vraag? Bekijk onze FAQ of contact onze klantenservice.

soft-revolt-subheader

De duurzame aanpak

Het woord 'sustainable' in onze naam moet betekenis hebben. Daarom doen we er alles aan om al onze aangesloten merken zorgvuldig te screenen op duurzaamheid. We zijn niet perfect, maar wel kritisch op ons eigen beoordelingsproces.

Momenteel zijn we de '24/'25 impact analyse gestart van onze merken. Dit is een heranalyse en doen we standaard eens in de twee tot drie jaar. Zo weten we zeker dat alle merken nog steeds voldoen aan onze waardes. Tussen de analyses door volgen we alle merken actief en werken we regelmatig samen. Zo zijn we doorgaans goed op de hoogte van de ontwikkelingen binnen onze aangesloten merken.

Productiefase: Voor de bh werkt Soft Revolt samen met breiers en ateliers in Europa die vlakbij elkaar liggen. Hierdoor hoeft er weinig vervoerd te worden. Het merk bezoekt de ateliers zelf meerdere malen per jaar.

Gebruikersfase: Op de website staat bij ieder product van Soft Revolt omschreven hoe je deze het beste kunt dragen & wassen. Zo zorg je ervoor dat hij zo lang mogelijk mooi blijft. Wel zo duurzaam.

Einde levensduur: Met de nieuwe review ronde is op gevraagd wat Soft Revolt doet om er voor te zorgen dat producten en grondstoffen in omloop blijven – en niet zomaar worden weggegooid.

De Fashion Frontrunner

In 2020 liet onze oprichter Elles Roeleveld een financiële carrière achter zich om Soft Revolt op te richten. Tijdens haar werk in een lingeriewinkel leerde ze om de wensen en behoeften van de hedendaagse vrouw beter te begrijpen. Elles bundelde krachten met ervaren onderneemster Kim Bakker en samen zetten ze zich met passie in om een zachte revolutie teweeg te brengen in de traditionele lingeriemarkt.

the-pioneer-elles-roeleveld-kim-bakker

Voor vriendschap

Vriendschap-sisterhood

Slow nieuws & events

Omdat offline leuker is dan online, organiseren we kleinere en grotere events om elkaar te ontmoeten. Via onze maandelijkse nieuwsbrief houden we je op de hoogte - samen met het laatste nieuws over duurzame mode en onze merken.

No Comments

Post A Comment