Mausons
Duurzaam ondergoed en basics voor mannen. Met Mausons ga je voor kwaliteit.
Nanette Hogervorst
Oprichter Sustainable Fashion Gift Card
Toaie is van oorsprong Fries en betekent letterlijk “sieren”. Voeg daar het erfgoed uit Colombia aan toe en je hebt de kern van Toaie. Alle items in de collectie zijn met veel zorg gemaakt door de bijzondere lokale ambachtslieden in Colombia, met name vrouwen. Sieraden die de felle kleuren, patronen en tradities van hun thuisland weerspiegelen. Toaie streeft ernaar om een positieve impact te hebben op de gemeenschappen waar de makers wonen. De materialen worden geselecteerd op kwaliteit waardoor de sieraden lang meegaan. Naast de uitgesproken kleuren, is het draagcomfort erg belangrijk, alle sieraden zijn dan ook licht in gewicht en zorgen zo voor ultiem draagplezier.
Naast een webshop, heeft Toaie ook een showroom aan de Parnassusweg 126 in Amsterdam. Maak een afspraak via Toaie-website.
*Heb je een Gift Card van 45 euro? Dan kan je deze omruilen voor een bedrag van 50 euro. Je betaalt dan het resterende bedrag bij.
Bekijk de video voor de volledige uitleg
Bekijk de video voor de volledige uitleg
Heb je een vraag? Bekijk onze FAQ of contact onze klantenservice.
Het woord 'sustainable' in onze naam moet betekenis hebben. Daarom doen we er alles aan om al onze aangesloten merken zorgvuldig te screenen op duurzaamheid. We zijn niet perfect, maar wel kritisch op ons eigen beoordelingsproces.
Momenteel zijn we de '24/'25 impact analyse gestart van onze merken. Dit is een heranalyse en doen we standaard eens in de twee tot drie jaar. Zo weten we zeker dat alle merken nog steeds voldoen aan onze waardes. Tussen de analyses door volgen we alle merken actief en werken we regelmatig samen. Zo zijn we doorgaans goed op de hoogte van de ontwikkelingen binnen onze aangesloten merken.
Lara haar reis begon met een bachelor in Fashion & Design. Om andere kanten van het vak te leren kennen, ging ze aan de slag als productontwikkelaar, waar haar passie en creativiteit haar een heleboel nieuwe vaardigheden bijbrachten: communiceren met fabrieken over de hele wereld, werken binnen een team met verschillende culturele achtergronden, stoffen zoeken, duurzame innovaties leren en implementeren binnen de kledingindustrie. In mei 2020 besloot ze haar kennis in te zetten voor haar eigen merk Toaie.
Omdat offline leuker is dan online, organiseren we kleinere en grotere events om elkaar te ontmoeten. Via onze maandelijkse nieuwsbrief houden we je op de hoogte - samen met het laatste nieuws over duurzame mode en onze merken.
No Comments