WhatTheF
Al jouw fair fashion favourites op één plek.
Nanette Hogervorst
Oprichter Sustainable Fashion Gift Card
Mirjam staat bekend om haar onderscheidende stijladvies, waarbij zij eindeloze kleding combinatie weet te maken. Geef haar tien kledingstukken en ze kliert zo dertig verschillende outfits voor je. Met haar passie voor fashion inspireert ze haar vele volgers met video’s waarin zij tips geeft om je kleding op een slimme manier te combineren. Volg online cursussen in je eigen tempo waarin je leert hoe je bewustere keuzes kan maken. Maar wil je liever persoonlijk stijladvies, dan bied ze ook een 1 op 1 kastsessie.
Misschien had je haar al herkend, maar ook is Mirjam bekend van het RTL TV programma Kast Vol kansen. Ze verscheen zo ook Grazia waarin ze haar podcast deelt en bracht ze een E-book uit.
Kosten € 797,- (incl. btw)
Kosten € 645,- (incl. btw)
Kosten € 97,- (incl. btw)
“Wat ik hieraan geweldig vindt is dat je helemaal niet hoeft shoppen, maar je hebt wel veel nieuwe combi’s ineens. Ik kan het iedereen aanraden.”
“Een dag stijl- én garderobe advies van Mirjam was één van de beste verjaardagscadeaus van de afgelopen jaren. Het is de investering meer dan waard.
“Met het kiezen van kleding hield ik voorheen weinig rekening met de verhoudingen van mijn lijf. Ik ben er mee gaan experimenteren en wauw wat een verschil maakt dat.”
Wanneer je bij Mirjam één van haar 1-op-1 styling sessies afneemt, meldt dan dat je een SFGC hebt. Deze wordt dan bij het afrekenen afgewaardeerd. Voor herontdek je stijl in je eigen stijl en tempo, stuur Mirjam een mailtje dat je de cursus wilt volgen maar dat je een giftcard hebt.
Het woord 'sustainable' in onze naam moet betekenis hebben. Daarom doen we er alles aan om al onze aangesloten merken zorgvuldig te screenen op duurzaamheid. We zijn niet perfect, maar wel kritisch op ons eigen beoordelingsproces.
Momenteel zijn we de '24/'25 impact analyse gestart van onze merken. Dit is een heranalyse en doen we standaard eens in de twee tot drie jaar. Zo weten we zeker dat alle merken nog steeds voldoen aan onze waardes. Tussen de analyses door volgen we alle merken actief en werken we regelmatig samen. Zo zijn we doorgaans goed op de hoogte van de ontwikkelingen binnen onze aangesloten merken.
Omdat offline leuker is dan online, organiseren we kleinere en grotere events om elkaar te ontmoeten. Via onze maandelijkse nieuwsbrief houden we je op de hoogte - samen met het laatste nieuws over duurzame mode en onze merken.
No Comments